Kanon helg!



Efter jobbet i fredags åkte jag Sofia & Sandra N ner på stan gick på bolaget ock kollade i lite butiker.
Sen köpte Sofia & jag med oss lite käk att äta sen satt vi hemma hos henne kikade lite skottlands grejer å  tjötade, sen när de började skymma åkte vi ut en sväng och fotade, riktigt trevlig kväll =)

I går vankades de festm vi skulle på Hela huset gungar i Borlänge.
Jag & Anette drog hem till ana på käk & för krök, jätte god mat & jätte trevligt.

Väl i Borlänge var det kalas också där mötte vi upp Helen Sofia och josefine och sen så sprang vi på Therese senare ochså=)
Kul var det.

Trots en otrevlig bartender som i slutet av kvällen nekade mig & Anette drinkar, fråga mig inte varför, vi va bra mycket mer städade än vanligt.
Sen hade jag tappat min bricka till garderoben...
Fick ut min jacka ca 1 timme efter stället stängt.
Vakterna va otrevliga...så då vart de lite tjafs också, så fruktansvärt dålig stil av dom att släppa in en snubbe att hämta en grej men inte mig!
Svin.
Men de löste sig, Staffan bjöd på max på hemvägen=)


Vaknade helt utan bakrus idag, helt fantastiskt.
Minns inte när jag INTE vaknat bakfull, men de va gött å slippa.
Sov till kl 12.
Sen har jag bara slappat hela dagen.
Glott på Ally Mcbeal och mått bra=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0