Krasslig & sliten...



Jo vars sliten som tusan å trött av denna jäkla sjukdom...
Om den bara kunde ge med sig...

Min näsa käns lika stor som hela mitt ansikte...
Går inte att snyta ut något heller å nässprayet fungerar inte så bra som jag hade hoppats...jippi.

Inte känner man de minsta av antydan till smak av något man äter elelr dricker heller.
Fullt meningslöst att vi köpte cola & ostbågar igår... vi kände ju ingen smak ändå haha!

Skulle fyllt i tattoo på onsdag kom jag på...men har ju sista fotokursen då... så känns som knappt om tid...
så får ringa Anna i mon och boka om tiden tänkte jag...
För övrigt längtar jag smått till hösten...
Mer tattoo vill jag ha=)
Snart e de ju vår & sommar, då ska man ju inte tatuera sig...för jag vill ju vistas utomhus i solen=)
Klart jag längtar till sommarn men som sagt vill gadda mig mer=)

Känns slite som ömheten i magen börjar kännas mer...aja
Ringa läkarn i mon iaf.
De löser sig...

Några bilder sen fotokursen i onsdags.
















Kommentarer
Postat av: Annie

Usch, jobbigt att vara sjuk - hoppas du kryar på dig snart! Fotbad brukar hjälpa mot hosta tycker jag, speciellt om du har i lite senapsfrön (fråga mig inte varför) haha!



Kul med dina fina bilder också, hoppas Skottland blir awesome!

2012-04-24 @ 08:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0