Sjuk...



Japp började känna av ont i halsen i torsdags, å hes heten trängde sig sakta men såkert på.
Super hes på fredagen, mådde väl sådär men jag kämpade mig igenom hela arbetsdagen...

Kände mig sämre på fredag kvällen då kunde jag så gott som inte ens prata...
Lördag morgonen helt förstörd, täppt i näsan ont i halsen, ont i bröstet, huvudvärk, feber ont i resten av kroppen också...
MÅr bättre denna söndag men inte alls kry...
Febern har gått ner, de gör den nog fortfarande för svettas som fan =(

Blir sjukskrivning i mon från jobbet, e helt slut...å som sagt ej frisk än...
Plus ska väl rings vårdcentralen å kolla upp en grej...

Fotokursen på tisdag kan jag bara inte missa, vi ska ju lära oss fota i kyrka...så hur jäkla sjuk jag än e måste jag iaf palla 1 timme där för att få tips å info!


Nu soffläge med värmedyna på magen å toarulle nära till hands...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0