Tisdag 17:e


Ja tiden bara går snart e de födelsedag.
Och där efter är det Skottlandsresan.
Jag längtar sååå till vi ska åka iväg, ska bli så spännande å skönt framför allt att komma iväg=)
Vi håller dessutom redan på att kika på nästkommande resa=)

Jag hoppas vi hittar ett mål snart=)
hade vart skoj med en resa till på höstkanten men vi får se=)

Jag hoppas i vart fall det bli en 36h kryssning till polen med mamma & pappa i sommar, men vi får se=)


Nu vill jag i vart fall ha vår ock värme.
Så vill jag få fixat bilen så bromsarna fungerar som dom ska=)

En ny volvo står ju på önskelistan också, jag hoppas hitta nån fin innan vintern i vart fall=)



För övrigt min D7000 den är helt klart bästa köpet hittills =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0