Awsome weekend =)

 
Denna helgen har vart suverän.
Shopping, parkhäng & fest med Camilla & John =)
Igår blev det tre rätters här hemma, det bjöds på tartletter med räk & äggröra=)
Bakad potatis med fyllning, älgkött & rödvinssås, till efterrätt sufflé som jag aldrig ätit innan men det var ju suveränt=)
Lite rödvin till också, blev proppmätt & gott var det =D
 
Idag blir det bara softa, eller det har bara vart soft, men mamma å jag ska kanske åka till Ullared en sväng plus slinga mitt hår rosa =)
Blir de inte färgat i dag kör vi väl i morgon =)
 
Åker hem till min kärsta å katterna i veckan, det ska faktiskt bli lite skönt å komma hem igen =)
Så Perra & jag ska ta en heldag å bara umgås och vara för oss själva=)
 
Jag är glad i vart fall.
Har de så jäkla bra, underbara vänner och jag är nöjd med livet, det blir vad man gör det till eller?=)
 
Som jag känt det sista...
I LOVE BEING AWSOME!
 
 
Här en bilder från middagen i går =D
 
 
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0