Idag igen =D

 
Har kännts som en riktigt bra dag idag också faktiskt, denna dagen susade förbi lika fort som i går=)
Dock vart ganska trött, men men speedat på som fasen idag, känner mig stolt=)
Fick jobba på CDON sista 40minuterna på jobbet också för vi var så gott som färdiga med allt hos oss...
Inte vart på CDON på över 1 år, började ju där innan Bokus flyttade in på Förlagssystem=)
Kände mig aningen virrig och borttappad haha =)
Men kom ihåg lite i vart fall=)
 
Är sugen på å dra ut & fota, men det får bli till helgen, e ganska trött faktiskt...
Tänkte jag ska klicka hem en sak idag faktiskt, som vanligt, ekonomin är inte den bästa men vill verkligen unna mig detta... det kommer vara till mycket hjälp =)
Ja vi får se om jag klickar hem det eller om jag väntar och ser över hur mycket jag har över i slutet av månaden.
 
Tänkte för övrigt ta tag i simmningen igen snart, inte kommit igår och inte vågat gett mig ut att springa än...
Inte efter nu när jag var sjuk senast...vill inte bli sjuk en 4:e gång...känner att jag behöver börja röra på mig igen...så får väl börja lite lätt snart igen =)
Vill ju få bort de där extra på magen...
Men de e lätt fixat sett andra som klarat de så då kan jag med =)
 
Lägger väl upp någon bild som vanligt...
Jag kör på en bild på min nuvarande kameratrustning =)
 
 
(klicka för större bild)
 
Från vänster: Nikon D7000 med Nikkor 18-105mm objektiv, Nissin Di622, Tamron 18-270mm, Nikkor 50mm, Nikon D60 med Nikkor 18-55mm objektiv.
 
=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0