Kollegor =)

 
Veckans första arbetsdag avklarad =)
Känts som en riktigt bra dag tycker jag =)
Mycket att göra med det gick fiiint=)
 
Fick lite nytt extra folk idag också=)
Där ibland Perra, så nu är vi kollegor, men det ska nog gå bra, bara nöjd så länge vi båda har jobb=)
 
Fint väder idag men blåsigt.....var för övrigt 3 ½grad ute i morse, så snart är väl hösten & frosten här...
Jag tror jag ska gå ut på en promenad sen, ska se om ja får med Perra eller om han orkar det=)
 
För övrigt, är jag på gott humör =)
Denna helgen som kommer den är dessutom redan planerad, så gott som i vart fall =)
Får hoppas de blir bra väder också=)
 
Uppdaterar väl mer senare ikväll=)
 
 
 
 
(glöm inte klicka på bilderna för att se dom större) =)
 
     
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0