Sjuk igen!

 
Vad tusan är detta nu e jag sjuk för 3:e gången på ½år!
Först hade jag en dunder förkylning i början av året då de hela slutade med att rösten försvann helt å jag bara kände mig allmänt krasslig med huvudvärk, halsont och ingen röst, sen när jag trodde jag var frisk fick jag konstig ömmande mage, pratade med folk på kvinnokliniken i Falun för tänkte kanske va nåt med äggstockarna..men dom tyckte de lät som blindtarmen...
Efter 2 vändor till lasarettet samma dag & 3olika läkare som kollat mig sa kirurgen, den sista i raden att känna på min mage... att hon inte ville operera mig för hon trodde att de va körtlar i magen som ömmade...
 
Sen för 5 veckorsen eller nej 6 blir det väl, veckan innan semestern i vart fall åkte jag på rejält ont i halsen jobbade så länge till de inte gick mer, och det var när jag inte fick sova om nätterna för jag inte kunde svälja pga smärtan.
Så fick diagnosen halsfluss...
 
Och nu igen var ena halsmandeln bråkig och jag har ont i den och gör ont när jag sväljer...
Så i går kväll kände jag mig så svag & frusen, tog tempen bara för att för att... till min förvåning upptäcka att jag går omkring i nästan 39graders feber...
Sjukskrev mig idag, ringde vårdcentralen igen...
Fick komma dit, läkarn trodde inte de va halsfluss igen...
Blev i vart fall 4rör med blod & ett halsprov, negativt halsprov, men snabb-sänkan visade att jag har nån infektion i kroppen, vilket läkarn trodde kunde vara körtelfeber...
I mon få jag  svar...
Jisses jag e så trött på all sjuka!
Jag vill inte mer nu!
3:e gången i år jag sjukanmält mig...och stanat hemma mer än 1 dag... för blir hemma i mon med...
Jäkla skit säger jag!
 
Nog om min sjukdomshistoria...nu lägger jag upp lite bilder some  tagna de senaste =)
 
 
  
 
  
 
 
 
   
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0