Enda lediga dagen...

denna veckan...
Men vad gör väl det, söndags jobb de e fint det =)
Grabbarna åkte till Falun jag hakade på och blev avsläppt  nere på stan, skulle försöka hitta julklapp till mamma, de  eju bara henne jag har kvar att köpa till.
HItta självklart inget, men men det löser sig nog =)
Får verkligen ge mig ut & leta (på nätet) för inge mera stan hellst, drygt med allt folk =P
 
 
Ska plocka med kameran och dra ut å fota lite tänkte jag kunde vara bra sysselsättning, ska laga mat sen och så kommer Mats & Johanna på besök =)
Skulle behövt diska tvätta & dammsuga också, meeeen ja tiden kommer väl susa förbi en dag som denna.
Tvätt ska jag väl kunna kasta in i maskin i vart fall=)
 
Körde fas 2 på håret i går, nu är typ hälften blekt, och ska väl även hinna med färgningen idag då, annars får de bli i mon kväll efter jobbet, vi får se vad vi orkar och vad som hinns med =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0