Sjuk/frisk.

 
I går (söndag) vankades det övertid, vaknade kl 1 på natten och hade en fruktansvärd huvudvärk, orkade inte gå ner å ta värktablett.
Men lyckades somna om och vaknade av väckarklockan 5.10.
Huvudet kändes bättre men va ändå inte ok, åkte till jobbet och ju längre jag av där desto sämre blev jag =(
Huvudvärk, ont i hela kroppen, mådde illa, var yr, svettades/frös om vartannat.
 
Så efter 4 timmars jobb bestämde jag mig för att åka hem mådde verkligen super dåligt =(.
Blev sängliggandes, med alla krempor & feber till Perra kom hem från jobbet.
Gick ner lade mig på soffan å glodde tv.
Sen sova kl 21.
 
Vaknade i morse och kände mig nästan som vanligt en aning förkyldare men bestämde mig för att dra och jobba.
Fick jobba lite övertid i dag med, det kändes bra eftersom jag missat några timmar i går.
Gött med lite extra iaf, jag hoppas på övertid i mon med =)
Som sagt lite extra kooosing behövs =)
 
Just det ja lyckades här om dagen fånga Basse på bild när hon öppnar dörren i sovrummet, hon ville inte va på rummet längre så då öppna hon ock gick ut =P
 
 
 
 
Nu en kopp glögg, gör säkert susen för förkylningen & uppdatera fotobloggen också =D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Busen

haha söt bild :-)

2012-12-10 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0