Torka...

 
Jo haft lite blogg torka men nu ska jag uppdatera både maizan bloggen & fotobloggen =)
Fotobloggen uppdaterade jag med bilder från helgen... gjorde de lite snabbt i går eller förrgår =)
 
Bakade en hel del i helgen, nougat, glöggcheesecake, fluffig frusen polkagris paj, knäck, knäckbrownies, trillingnöt, mjuk saffrans kaka, saffransdrömmar, lussebullar mm=)
Drack väl en del vin glögg & irish, fruktansvärt skoj & trevligt=)
Jag & Nises tänker införa detta som en tradition som skall göras varje år=)
Mycket bra & trevlig idé=D
 
Veckan har gått ganska fort =)
Bara en ledig dag denna veckan för på söndag vankas det övertid, väldigt glad över det=)
För håller ju på att samlar på mig lite extra cash & komptid.
Har ju lite dyra intressen, som kräver lite extra kosing =P
 
För övrigt, ska försöka hinna greja färg i håret under lördagen & kanske söndagen.
Fick hem ett paket idag köpt nytt linne å en till färg till håret =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0