2012!



Och så var 2011 slut, händelserikt år... Har hunnit få fast jobb.
Och med det jobbat jäkligt mycket, för mycket.

Detta året ska bli bättre än förra, för mycket negativt förra året.
Slutet på 2011 har vart riktigt tufft och jobbigt, jobbet har nästan tagit all min tid, folk på jobbet & självaste jobbet har sugit ur mig all min energi.
Nära & kära har haft det tufft, jag har ju inte viljat något hellre än att vara nära mina nära och kära i dessa tuffa tider, men inte lätt.
Bekanta har gått bort, andra har vart sjuka osv.
Mitt eget psyke har inte vart det bästa, sammanbrott har inte vart långt ifrån, men jag har gått med huvudet högt och klarat mig.

Jag ska ta hand om mig mer, sätta mig främst, för att jag ska må bra.
Jag är jätte glad för nya vänner som stövlat in i mitt liv ni e fantastiska.
Andra gamla vänner er är jag också glad att jag har.
Sen finns det ni som jag faktiskt inte bryr mig om längre för varför ödsla min energi på någon som aldrig ger något tillbaka?

Som sagt änrdrig sker, jag ska även göra mitt bästa för att ha tid & pengar så jag kan träffa mina nära och kära hemma i väst oftare.
Dom får mig att vara muntrare.

Sen skall jag bättra mig på att säga nej för jag klarar inte av att jobba en jäkla massa övertid, behöver snarare mer tid med Perra=)

Ett tufft 2011 avklarat.

2012 är smått planerat, mindre övertid på jobbet, mer tid till familj, vänner & foto intresset.

Till våren hade jag väl tänkt hinna med:

En liten kryssning med mamma,pappa & Perra.
Dra till Scottland med Sofia.
& gå fortsättnings kurs i foto med Sofia.


Sen vad sommarn medför förnågra planer det ser vi då=)


Nu här närmst står det en ny tattoo på listan och jag längtar så=)





En underbar bild på min älskade Timon & mormor =)



Älskling & jag på nyår =)



Min vän Sofia & jag på nyår=)


Jag avslutar här, nu ska jag dricka upp min glögg surfa vidare på nätet och drömma om lite nya foto tillberhör till min kamera=)






Kommentarer
Postat av: Annie

Det låter fint hurru, bra med mål för året som kommer :) Hoppas vi hinner ses detta året du! KRAM och god fortsättning

2012-01-06 @ 00:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0