EN arbetsdag kvar =D

 
Och på lördag åker viii!!!
Ner mot "Bästkusten" ska bli awsome!
Ska försöka få brännt lite musik till lördagen också=)
Men de får jag greja i mon...eller rättare sagt Perra, jag veti tusan hur man gör=P
Ska bara leta på lite schysst musik =)
 
Hämtade ut mitt nya objektiv till kameran förut också, det kom alldeles lägligt innan helgen.
MEN lilla jag hade råkat beställt fel filterstorlek till objektivet såklart...
Men tur man har NetOnet lagershop nära till hands när man e hemma hos mamma å pappa så ska slinka in där någon dag och byta till rätt storlek=)
 
Funderar om jag ska åka en kort vända med bilen & testa nya objektivet.
Det mullrar lite ute & regnet hänger lite smått i luften å vill ju vara rädd om min kära Nikon & mig själv, så säkrast att ta bilen=)
Ja vi får se hur jag gör=)
Annars har jag ju hela 4veckor på mig att testa =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0