Första halvan...

 
 
Av första semesterveckan har gått, fullt upp som sagt.
Idag hade jag tänkt att bara vara...men icke =)
Började dagen med en jogging runda med Eros, sen resten av dagen kollade jag en del på hem.net, letar efetr någon liten mysig sommarstuga, e jätte sugen på å köpa mig en liten stuga här i väst=)
 
Sen har jag fotat djuren lite, njutit och druckit en Guiness ute i solen, med kameran runt halsen=)
Sen så blev det ju även bestämt att Sara & nelly skulle komma på besök!
Väldigt uppskattat=)
Så vi fikade, tjötade och så traskade vi en sväng på gården så Saras lilla dotter fick kika på alla djuren =)
Hundar, hästar, katter och kor =)
Fota lite snabbt lilla Naiomi fick någon fin bild men det kommer upp i morgondagens blogg i så fall=)
Gullig & otroligt envis unge=)
 
Här kommer i vart fall några bilder på djuren =P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0