Idag är en suverän dag =)

 

Vart en jättebra dag idag =)

Fått beröm och jag känner mig riktigt flitig=) I morgon ska jag göra nåt jag inte gjort innan, Sara på jobbet skulle vara ledig resten av veckan så får sköta hennes sysslor=) Hur det går får vi väl se dessa dagar, hoppas på bra i vart fall=)

 

Vart varmt ute hela dageg, orkade inte äta ordentligt, gjorde lite nachos & så dipp till då=) En Guiness-folköl till det, dock smakar folköl inte i närheten så gott som en starköl, så nja, inge mer ölblask =P

Va bara tcungen å testa när dom hade Guiness som folköl =P

Funderar på om jag ska gå en promenad i mina nya "jogging dojjor" dags att inviga =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla "busas"

Man blir ju sååå glad när man får beröm på jobbet asså,härligt :)

2012-07-03 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0