Jag sitter här...

 

Med mitt jäkla halsfluss... trodde verkligen inte man kunde ha så här fruktansvärt ont i halsen.... fy fasen alltså. Trodde inte det var möjligt att känna sån här smärta i halsen. det känsn som det brinner verkligen, och när man sväljer när alvedonens effekt avtagit känns de som att ha en katt i halsen som vässar klorna i halsen.

Fruktansvärt.... Var till läkarn i går fick penicillin & smärtstillande, dock när jag kom hem upptäckte jag att den dortens smärstillande fick jag när jag hade ryggskott... och dom tabletterna mådde jag så fruktansvärt dåligt av så jag kund einte äta dom, så tänkte inte utmana ödet till att ens testa, det är inte värt att må illa å känna sig spyfärdig i flera timmar...nej tack!

Jag sover MAX 2 timmar per natt, jag vaknar säkert 3-4gånger per timme... Det sjuka är att ibland kan jag tro att jag sovit länge men då visar det sig att jag sovit högst 20minuter, hemskt!

2timmar somn per natt så har det vart sen onsdags natt till nu... så jag hoppas det ger med sig någon gång, väldigt snart!

 

 

Satt och funderade i går, på lite saker...jag förstår inte, jag skulle kalla det utmana ödet. Jag känner ju så väl igen det, fast på en annan nivå varför är det så viktigt?!

VARFÖR!?

Nog grubblat i alla fall... jag ska bara sitta å tycka synd om mig & min stackars hals... och visst är det konstigt att när man inte kan äta så är man sugen på allt möjligt gott man kan komma på... i snart 3 dagars tid har jag livnärt mig på vatten, coca cola, te & blåbärssoppa... Jag är konstant hungrig och har ont i magen, tänker jag inte på smärtan i halsen så tänker jag på mat i alla dess former...

Kött i alla dess former grillat stekt osv... pommesfrites, potatismos, pasta sallad, hamburgare, subway macka, paj, tacos, spaghette & köttfärssås, kyckling, kebab, mm...

Fruktansvärt jobbigt...

 

Å fy vilken yrsel jag fick, sängläge en stund...blåbärssoppan 6 coca colan får jag vänta med å inhandla tills jag slutat må illa å kallsvettas...

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0