Bättring.



Jo då på bättringsvägen.
I går Onsdag vaknade jag med huvudvärk, gick ner gjorde i ordning frukost i vanlig ordnign och så tog jag en huvudvärks tablett och hoppades bli av med huvudvärken innan jobbet, men efter 20 min kände jag att de inte blev något bättre kände mig yr/svimfärdig/kallsvettig & illamående så fort jag ställde mig upp, att sitta ner gick inte heller något vidare, gick upp slängde mig i sängen..

Sjukskrev mig.
Mådde skit hela dagen i går yr, illamående & kallsvettningar hela dagen + huvudvärk också då...
Var tvungen att åka ner på byn på dan en sväng å inhandla Ipren...
När jag kom hem var jag svimfärdig, yr som sjutton å kallsvettades nåt så in i bomben, svettades till å med om fötterna!
Usch obehagligt!
Ingen aptit heller åt i stortsätt inget på hela dagen, på kvällen när Perra kom hem fick jag i mig kanske 10spaghettistrån & lite köttfärssås...

Vaknade imorde kände mig inte helt hunda så sjukskrev mig idag med, det har blivit bättre huvudvärken hade nåstan gått över men har istället haft värk i nacken halva dagen...
Matlusten har börjat återvända...
Käkade 2 mackor på dagen som jag blev proppmätt utav, och för ett tag sen en pytteliten portion spaghetti & köttfärssås.


Kände mig så skry så jag kände för å fota.
Blev närbilder igen.
Längtar till påsk när jag ska hem till familjen =)
Fooootaaa alla söta hunvalpar=)


Dagens verk...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0