Bra tisdag!



Vart en bra dag idag tycker jag.
Fick pratat ned chiifen också om magen å så att jag behöver trappa ner på all övertid för min mage inte mår bra...
Jag e lite rädd att få magkatarr av all stress...
Så va de problemet ur världen så kommer nog inte jobba över på ett tag nu, skönt det.
Nu hinner jag med att leva livet ett litet tag fram över igen i vart fall=)

Inte långt till löning, å inte heller långt till påsk=)
Då blir det påhälsning hos min fina familj igen=)


Just nu njuter jag av en kopp glögg som jag e värd efter en dag på jobbet.
Plus bacon & broccoli pajen står i ugnen=)
Jag hoppas den blir god=)

Dagens bild...
Perra håller på å gräver i nåt sår...usch!

Men som jag såg det... varje tillfälle är en bild=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0