Längtar!



Till i mon efter jobbet, då ska Sofia & jag på prisutdelning & vernissage för First Photo i gruvans konferens sal=)
Ska bli ruskigt spännande=)
Tänk om någon av våras bilder hänger uppe!
Eller ännu bättre att någon av oss går hem 30.000kr rikare?=)

Det hade vart grymt!
I så fall tar vi vårt pick & pack och drar ut på resa=)

Bra eftermiddag grillade med Mats & Johanna=)
Och nyss har jag ätit glass också =P
Snart sängen och fortätta läsa en stund på boken=)

Jag tänker på min lilla mamma,,,
saknar henne!
Men efter Skottlandsresan ska jag hälsa på henne & pappa & visa allt fint & coolt vi fotat =)

Jag hoppas för övrigt på att äga en ny bil snart det känns som det är på god väg nu, sen e de ju kruxet , med att göra sig av med den gamla=P



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0