-5kg

 
 
Efter semestern i sommras va jag sjuk, och inte tränat något sen dess, men enbart av att äta regelbundet & lagom mängd, och bara unnat mig gotte på helgerna har faktsikt reulterat i att jag väger 5kg mindre än för 2-3månadersen.
Det känns bra=)
Ska väl komma igång med någon form av träning, är sugen på att börja simma igen MEN jag är ännu mer tattoo sugen och då är det ingen idé att köpa simkort riktigt än=)
 
Har en klänning jag aldrig använt som jag köpte för 3-4årsen som jag ALDRIG använt, bara för att "kärlekshandtagen" i sidorna vart för framträdande och jag har sett ut som en stoppad korv i den tighta klänningen, men som det ser ut just nu kan jag kanske våga använ da den till sommarn om allt går vägen och jag "losar" lite mer =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0