Gott!!!

 
 
I går gjorde jag en maträtt Johanna & mats bjöd på vid halloween, suuuper god =)
Idag tänker jag laga Sofias kyckling med sås!
också super god=)
Jag hoppas den blir lika god som när hon gör den =D
 
Ingen fotomässa i Sthlm i helgen för övrigt, vart ju ganska dyrt med tåg och lönen var väl lite halvkass, men men det kommer fler mässor =)
Hade ju vart skoj att se sina bilder på mässan hade ju skickat in några bilder i en tävling=)
Kommer väl få hem bilderna efter mässan nån gång =)
 
Kuuul =)
 
Skulle färgat håret turkos-aktigt idag men det blev inte som så, min hårbotten är lite bråkig nu pga vädret, men det ordnar sig med lite betnovat i några dagar=)
Får väl slänga i färg näst nästa helg för denna helge som kommer blir det "inför-julstök" med min gode vän Nises =D
 
Jaja dags att ta tag i dagen, städa, laga mat och om jag kan komma iväg och fota i skymmningen.
Måste finna lite inspiratioooon =)
 
 
Gårdagens middag =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0