Glad & spänd =)

 
Håller ju på och kollar upp och håller koll på lite intressant.
Och nu har jag fått svar av ett företag, som håller på med detta.
Igår fick jag mail svar där dom ville ha vidare info osv.
Jag håller tummarna =D
Blev så glad att jag fick svar i går, pirrade verkligen i magen=)
 
Så nu håller jag tummarna och är jätte spänd!
Hoppas på ytterligare svar & info =)
 
Kanske en dröm slår in?
Så glad att jag verkligen försöker, skulle säkert ångra det senare om jag inte försökte.
 
 
Väligt glad är jag i vart fall, trots att det kanske inte blir mer än så =)
 
 
För övrigt, bilen lämnad på Carlia bil, för jag tänker inte frysa häcken av mig i vinter eller kommande vintrar.
Tanken av att skrapa rutor varje dag under vintern när mätarn står mellan -25 eller -30 grader känns inte speciellt lockande, och att dessutom sätta sig i en kall bil...njaaaa...
Motorvärmare & uttag för kupéfläkt ska dom greja =)
Är en investering i bilen, vet kommer inte ha den för evigt men den får väl hänga med några år =)
 
 
För övrigt gjorde Nises min dag idag, så jäkla bra =)
Du är awsome!
 
[bilden tagen av pappa: insidan av "Maizan" ser ut så här. FRÄCH!
 
 
 
]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0