Tvär vände....

 
Jepp grått, trist, regnigt, tråkigt...
Där vände allt, från jätte glad och posetiv.
Tack hösten och allt regn och allt grått...
Negativiteten, orkeslös heten, olustigheten....kul...
 
Att humöret & känslorna kan åka en sån berg och dahlbana...
Jag vill ha snö NU!
Det höjjer mysfakorn och då är det vitt, som bomull på marken & inte grått, regnigt, dassigt och trist...
Lite ljusare lite trevligare.
 
Mycket funderingar i luften.
Väntar och väntar på svar från "företaget" var ju spänd på det innan...
Nu känner jag bara att jag vill ha svar så jag vet om jag ska fortsätta spinna på dén eller inte.
Vilket jag verkligen vill...
 
Mycke annat sirkulerande i tankeväg.
Är dessutom trött hela tiden, varken ork eller lust, speciellt inte idag. vill bädda ner mig bara och det ska jag göra...
 
Jag skulle behöva lite "rehab" för kropp & själ, gärna utomlands i ett varmt land...
 
 
Nä jag tror jag ska göra något jag inte gjort på riktigt länge.
jag ska plocka fram dagboken och damma av den.
Känner att andan faller på och jag behöver skriva lite och skingra tankarna, japp det ska jag göra.
Var längesen, har nog inte skrivit dagbok sen jag vet inte när 2år tillbaka...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0