Glöm inte filter!!!

 
Ett UV filter till kameran är ett måste, lättare att byta ut ett skadat/repigt filter än en kamera lins.
Fick nyss syn på en "fläck" på mitt kamera filter när jag kollade lite...
Försökte få bort det med en trasan jag har till mina glasögon...torkade men gick inte bort...
Tog av filtret från linsen det var inte linsen det var fel på, så antagligen har jag stött emot något med objektivet som gjort en repa eller vad det nu kan vara.
Glad att filter används på varje objektiv =)
Bara att beställa hem ett nytt, dock fanns inte den filter storleken i lager som jag ville ha...så det är bara att vänta.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud vilka fina bilder !!

2012-09-22 @ 01:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0