Kommer sakna...

 
 
...min gode vän och nu föredetta arbetskollega Sofia på jobbet.
Vem ska jag nu visa alla fina & coola foroböcker? =)
Tur vi syns annars också och inte bara på jobbet.
Får hoppas på det bästa att hon får ett fast heltidsjobb med det hon vill =)
 
Kikar ju själv på lite andra möjligheter som sagt, håller tummarna =)
 
Försöker få slut på kamera batteriet så jag kan ladda det så att kameran har fullt batteri men de vill ju aldrig ta slut...
Tagit lite kort på Smuts för att försöka få batteriet urladdat...men de vill sig inte än =)
Äntligen helg i alla fall, skönt är det.
Inga planer för helgen, bortsett från att jag önskat pizza ikväll =)
 
Här kommer några bilder...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0