Bort sollad.

 
Näpp de gick inte trots alla ansträngningar med video inspelning.
Men jag har bestämt mig för att inte hänga läpp för det, hittade 2 andra möjligheter som jag sökt mig till nu.
Så jag håller tummarna, någon dag klickar det och man får strosa vidare med något annat =)
Håller tummarna lite extra för dessa 2 eftersom det e något jag känt starkt intresse för det senaste =)
 
Vi får se =)
 
Snart är April månad slut, på fredag blir det middag ute med Bokus, ska bli kul, dock så är jag 90% säker att det blir lugnt för min del, vill inte supa bort denna helgen också, har lite projekt, tvätta bil, simma ut & springa & glo film med Mats & Johanna, självklart min kärsta också =)
 
I Maj månad dök det plötsligt upp någonting riktigt kul =)
Så nu har jag något att se fram emot i Maj också, det är fantastiskt med dessa idéer som föds av goda vänner som man sedan har att se fram emot =)
 
Nog för mig, nu e det dags att sova så man orkar med ännu en säkerligen seeeeg dag på jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0