Boxnings säck + handskar... Scheck! =)

 
I går fick jag hem boxningssäcken, den stod på trappen när vi kom hem, och innan dess hade vi plockat upp handskar och hopprep på konsum!
Gryyymt, längtar tills jag vi köpt kedjor att hänga upp säcken i sen e de bara att köra!! =)
 
Men nu e jag ganska slut, mådde skit på jobbet hela dagen i går, kändes värre på eftermiddagen, så blev soffläge hela kvällen i går...
Hade aningen feber också när jag kom hem från jobbet.
Huvudvärk & orkeslös dessutom.
 
Kände mig bättre idag men fortfarande huvudvärk, var igentäppt i näsan och orkeslös.
Blir varken Ink bash tattoo eller fest, blir soffläge i dag med och bara vila.
 
Här kommer i alla fall bild på mitt senaste inköp!
AWSOME!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0