Bra slutspurt.

 
På denna månaden, hemmagjord pizza blir det till helgen med Mats & Johanna, lugnt och skönt =)
Nästa fredag drar jag till Bro hem till Sofia, och på lördagen blir det Sthlm Inkbash!
Sen hem på lördagkväll och härja i Baggbo på fest =)
Roligt =)
 
Jag har fått för mig att jag ska köpa en boxningssäck å handskar, kan ju vara roligt att slåss och svettas lite =)
Vi får se hur det blir med det, men vore kul.
Okej lön denna månad iaf, täcker förhoppningsvis upp så man kan lägga undan för tattoon som är på ingång =)
 
Om några veckor blir det weddingplans också, ska bli kul & spännande =)
 
 
Förra helgen( Danmarkshelgen )
Total slocknade någon som strax där innan trillat in genom fönstret =P
 
(bilder från hemresa på fotoblogg)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0