Fullspäckad månad?

 
Jo det känns som så, i helgen blir det Danmark & fira moster som fyller 40!
Sen nästa helg ska man väl greja lite, fixa och städa ordentligt... få slängt upp auktioner på tradera.
 
Sista helgen denna månaden vankas det fest här i byn!
Hur ofta händer det på en skala??
Typ aldrig så länge de inte e vi som har festen vill säga haha!
Ska bli skönt!
Krypavstånd hem =)
 
Sen e månaden nästan slut.
 
I September tänkte jag ta mig ner till Västkusten igen, för att planlägga med brudarna!
Detta är ju väldigt viktigt så vi måste ta oss tid och planera, och komma med förslag kolla upp mm.
Bröllop bröllop =)
 
Sen är tanken att ha en "hej då sommarn-fest" här hemma i september någon gång, ska väl försöka komma igång med planerande =)
Men som sagt det går segt =)
 
Håller på att kika nytt jobb igen efter semestern, de börjar ju dyka upp lite intressant=)
Fanns ett väldigt intressant jobb som tyvärr låg i Oskarshamn, så jag sökte det inte, men jag ska ringa dit och kolla upp lite annat om möjligheter mm.
 
Det märks att hösten börjar smyga sig på, inte alls lika varmt ute när man går upp på morgonen...
Plus på eftermiddagarna e det inte heller samma värme, till och med börjat blåsa kallt.
Men de ska bli lite halvmysigt med höst...
Löven i fina färger.
Tofflor, te, soffa, en mysig filt & tv =)
Jajjemen!
 
 
Snygg dalmas det där =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0