Hemma mer än torsdag-söndag.

 
Wiiie!
Perra ska jobba här ikring denna veckan, skönt & mysigt att ha karln hemma hela veckan =)
Kanske vi får lite ordning på vår ungkarls lya vi bor i, lortigt & stökigt är det.
 
Blir bara lugnt i dag, vart lugnt hela helgen dessutom, suveränt!
Man måste inte ut och härja varje helg, det är fruktansvärt skönt att bara vara och inte känna en massa måsten =)
 
 
Åter inskaffade föresten min Facebook här om dagarna...
Jag finner absolut inget kul med det, och dom människor jag vill ha kontaktmed, har jag mail eller telefon nummer till om jag vill umgås med dom.
 
De enda status uppdateringarna man ser nu för tiden verkar typ vara...
- om att folks bebisar/barn...
- vad folk äter...
- om hur länge dom vart på gymmet....
- vad folk kollar på på tv...
- hur mätta/trötta folk är...
 
 
Visst kul för de som har barn absolut.
Och kul för dom som har mat på bordet och äter sig mätta.
Segt för dom som är trötta eller bakis.
Och bra för dom som tränar och hänger på gymmet eller motionerar på annat sätt.
 
men tycker bara det är ett evigt tjatande...
 
Och visst bloggar väl jag säkert om alla dessa kategorier emellanåt, men jag sitter inte och skriver varje dag, idag har jag kört benpass/armpass på gymmet... idag har jag gått 1mil... eller idag ligger barnen hemma i magsjuka... Fortfarande fökyld stannar hemma från jobbet idag också...
Jag är trött nu lägger jag mig... idag vakna jag upp jäkligt bakis... eller varje dag....ÅÅå vad jag älskar **** tänk att vi vart tillsammans 4månader...
 
Nä ska väl inte klaga alla gillar olika, men jag gillar i vart fall inte facebook det är DAGENS sanning.
Där av ska den kasseras ännu en gång =)
 
Visst har själv vart väldigt aktiv med Facebook men den tog upp ganska mycket dyrbar tid... och alla gånger man hamnat på fest/krogen med polare och alla i ens sällskap bara MÅSTE uppdatera vart vi befinner oss och med vilka...
Till sist tyckte jag de kändes som att ALLTING hamna på facebook även från min egensida, och andras sida också, mer eller mindre intressanta saker...
Men men så är det.
Alla gör ju det som passar en själv...
Jag slopar det i alla fall.
Man kan väl kika in emellanåt och kolla in...
Eller om man vill/behöver få tag i någon man inte har nr till någon gång...
 
Hur som haver... Ni som vill mig något eller läser bloggen ni väljer själva om ni vill läsa, precis som jag väljer att jag vill inte ha facebook längre.
 
Antingen läser ni eller kollar bilder på fotobloggen, eller så låter bli =)
valet är erat =)
Mig spelar det ingen roll =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0