Naken fredag...

 
It is!
Så länge inget annat dyker upp på fredagar, för då e de näcka, chilla, äta god mat & kolla film på kvällen.
Bara en trevlig grej vi gör oftast på fredagarna...
Fast i dag verkar Perra vara biosugen tydligen =)
 
Skönt att bara vara liksom =)
 
 
 
Tänkte grilla ikväll faktiskt, fint väder och jag är grillsugen =)
Köpte kött å lite goda grönsaker att grilla så som sparris, majs, paprika & lök =)
Mums!
Grillat går alltid hem hos mig =) smarrigt smarrigt =)
 
Onödig info, töjjer andra hålet i höger örat nu så jag kan ha i samma smycke som det andra.
kommer bli kanon sen!
Och efter denna gången är det färdig töjjt för gott för då e de 20mm i varje precis som jag vill ha det =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0