Väldigt lata dagar...


 
Ja det kan man väl säga....
För jag har varken ork, lust eller inspiration till matlagning.
(Dagens middag: äggröra & en ölkorv)
Blir väl att äta upp resterna av curryköttfärsen som blev över sen vi gjorde matlådor till Perra här hemma senast...
Bara rota i frysen...
Har ju redan ätit curryköttfärs i 1vecka på jobbet så varför inte köra på samma en vecka till??
Jäkligt tråkigt men jag orkar inte laga någon mat i denna värme.
Plus att det är ritkigt TRÅKIGT att laga mat till sig själv och inte ha någon som hjälper till med maten....dvs Perra...
 
På helgen e det mycket roligare för då e karln min hemma igen =)
 
I onsdags åkte jag Mats & Johanna ner över, på torsdag morgonen hämta vi Perra i Ulricehamn och sen bar det av mot Ullared =)
Torsdagkvällen satt vi upp i sadeln... för första gången på 2 år tror jag som jag satt upp på hästryggen.
Vad har jag vart orolig för?
Det kändes ju hur bra som hellst =)
 
Fredag & Lördagen tillbringade vi på stranden vid havet.... Varberg & Apelviken, fin fint!
Lördag kvällen blev det grillat & hemmagjord potatissallad =)
Och ganska mycket rödvin till, mums!
 
Söndag morgonen blev det barbacka ridning för både Zacke & Galle hade brons/ blinning bett på ryggen där sadeln ska sitta, så fick bli barbacka tur, det var kul och aningen läskigt =)
 
Vid kl 14.30 bar det av mot Ulricehamn, droppa Perra vid bygget och vi åkte vidare mot Dalarna.
Helgen har varit över förväntan!
Alltså helt suverän!!!
 
Denna helgen ska väl bli till belåtenhet den också.
Blev bjuden på Kräftkalas hos Malin på fredag och tjejkväll med Johanna & förhoppningsvis Frida på lördag.
 
Vi får se hur det hela slutar, ska ju hinna umgås med mannen i mitt liv också är det ju tänkt =)
 
 
 
 Bilder från helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0