Varsin resväska, vi är redo!

 
Efter Ullareds trippen så är jag & min karl redo för Thailands resan!
Ordentliga resväskor check!
 
Längtar verkligen!
Kommer bli fantastiskt!
 
Segaste dagen någonsin på jobbet idag!!!!
Har gått och små plockat/ städat....och diskat sen jag kom hem från jobbet.
Ska försöka ta mig i kragen och dammsuga i morgon, men vi får väl se hur det går =)
Jag var ju och handlade i går, blev ingen matlagning i går och inte idag heller...
Måste skärpa mig med det också...
 
Gått och filosoferat lite idag...
Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska få äran att vara brudtärna!
Ska bli såååå fantastiskt!! =)
 
Annars så Tycker jag att Perra ska komma hem, så tomt utan honom!
Sen får gärna katten Basse också komma hem för nu har hon vart borta sen Mars månad! =(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0