Sierra!

 
 
Jo vars en hutt eller två i afton.
Kollegan/vännen från jobbet ligger hemma i magsjuka sen i går.
Och jag vill verkligen inte bli sjuk i samma sjukdom!
Så "huttar" verkar ju funkat de senaste åren så jag fortsätter med det vinnande konceptet =)
Man tager vad man haver, i deta fall Tequila =)
Lyckos mig som dessutom hade citron =D
 
Ok dag på jobbet i alla fall, lite väl lugnt bara =(
Hoppas på mer att göra i mon =)
 
 
Helgen är planerad som de senaste 5helgerna vart, jag håller mig sysselsatt =)
Tattoo på lördag igen (förhoppningsvis sista sittningen).
Sen på lördag kväll ser de ut att kunna bli bowling för andra helgen irad med mina gamla kollegor från Scorett!!! =)
Middag med brudarna också, längtar redan =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0