Det kostar...

 
Ja det gör det =)
Det kostar att ligga på topp =P
 
Irlands resan betald, räkningar betalda, bil lånet avdraget och så slösade man ju lite på ullared i helgen, som var, men det var mindre slösat än väntat, och i morgon blir det att roa sig ännu mer då tatueringen skall fyllas i =)
OM Anna frisknat till, skulle ju gjort 2:a sittningen i onsdags redan men då va tyvärr Anna sjuk, så får hoppas hon har tillfrisknat=)
 
Jag kan nästan inte kolla lyxfällan längre, tycker de e så hemsk och ledsamt att se dessa stackars människor, får ju nästan ont i magen.
 
Jag är glad att jag är snål, eller sparsam rättare sagt =)
Visst slösar väl mer nu än förr men aldrig utöver vad jag kan betala.
Skulle aldrig köpt min BMW om jag inte vetat att jag skulle ha råd att betala av lånet på den...
 
 
Denna månaden blir dock kärv trots extra pengar sen all övertid i December, lagt undan & sparat pengar plus roat mig, men som sagt lever aldrig över vad mina tillgångar tillåter =)
 
För övrigt, nu har jag vart utan Facebook i en månad, och känns gött att inte ha det!
Så jag klarar mig nog ett tag till, det tar upp sån onödig tid, tillslut fast man inte har nåt att kolla där så kollar man ändå bara får att se om någon uppdaterat....
 
Så nja jag blir nog borta ett tag till =)
 
 
Nog om detta nu lite sömn så man orkar med jobbdagen och där på några timmars tatuerings sittning =)
Aaaaawsome =)
 
 
 
 
Uppdaterade även:
http://miapiasfoto.blogg.se
 
Med lite bilder på bästaste pappan när han plimpla =D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0