Jag känner det redan...

 
 
 
Nu....! =)
Att Januari är en riktigt bra månad =)
Fortsättning på tattoo 30/1
Men innan dess, så blir det annat att roa sig med =)
I helgen ska Perra nörda tv-spel hos en kompis, så jag åker till min vän Anna i Borlänge, blir väl lite vin å en liten utgång=)
På onsdag (16/1) firar Perra och jag 6år, så blir väl middag ute efter vi slutat jobbet =D
 
Sen nästa helg e de dags att umgås med Sofia en av dagarna, lite vin & matlagning var det tal om, kanske ett och annat foto, vem vet? =)
Sen så tänkte Perra & jag hinna med lite bio & mys som (efterskott på 6års dagen)
 
Helgen efter det (24:e-27:e)
Åker jag hem-hem =D
På torsdagkvällen blir det Dropkick Murphys med min fina vän Camilla (även kallad Busen) =)
Sen ska vi väl vara i såpass skick så vi kan dra ut & fota på fredagen =D
Sen tänkte jag ägna fredagkvällen & hela lördagen åt min fina familj =)
Fota hundarna lite kanske?
 
 
Ja januari är en bra månad!
Ska bara få till så att februari blir lika bra =D
 
Nu ska jag sitta och kolla lite Irlands resor, för är grymt sugen på att boka en sådan resa =D
 
 
 
(snart dags att färga håret igen, för det turkosa börjar förvinna mer och mer nu =(.... )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0