Tillgodo kvitto...

 
 
Fick en superfin bakmaskin i julklapp av Perra, vi testade den för 2helger sen.
Den var bra MEN den skakade ganska mycket, på ett vad vi tyckte var lite konstigt sätt...
så vi gick tillbaka med den till butiken idag, den "skakade" lite mer än de i butik så vi/jag bestämde oss för att ta ett tillgodo kvitto, så jag ska spara ihop till en tungre och dyrare bakmaskin, för man vill ju den ska hålla och inte skaka sönder =)
Det blir nog bra till slut, tänket att har jag inte råd nu så tänker jag spara ihop och önska mig lite slantar på födelsedagen så senast då kan jag kanske få mig en lite dyrare =)
 
 
 
Så här såg bakmaskinen ut jätte fin men tyvärr kändes den för instabil =(
 
 
För övrigt när vi testade den så gjorde vi pizza =D
Gott blev det trots lite skakningar osv =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0