Det kommer mera Dublin!

 
 
Var bra väder till en början idag, varmt och skönt.
Är snäll och är valpvakt på min semester, så jag satte valparna ute i deras lilla hage där dom härjade till dom blev svettiga i den varma luften.
Jag åt resterna av min subway macka från i går och läste bok=)
Tror det är min bokläsar dag.
Jag bara njuter av att vara ledig och inte känna andra måsten än att se efter de små.
Vaknade 8.30 så missar inget av denna dagen.
Få se om det bär iväg någonstans denna eftermiddag?
Annars så ska jag nog pyssla med hästarna när pappa kommit hem, och kanske dra mig ut på en spring runda....
Äter i alla fall nyttigt =)
Mycket frukt =)
 
 
Irish stew =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0