Ändring ändring...

 
 
Inte lika bra väder som i går, aningen molnigare, tanken var dock Falukalaset med folk.
Men eftersom dagen turned out to be...helt annat än tänkt.
Så skulle de bli jäkligt stressigt, plus humöret gick de inge vidare med, så jag hoppa det i år...
Tråkigt...med tanke på att de säkert hade vart trevligt...
 
Men som sagt man ska inte behöva stressa ihjäl sig för att hinna iväg och supa till lite.
Nä jag blir hemma i lugnan ro.
 
Blir lite oxfilé, pommes & rödvin sen tror jag.
När dagen skiter sig och man är mer eller mindre irriterad & uppstressad...
Du stressar man ner med god mat i lugnt och ro =)
 
Så får det bli =)
 
Sen tänka positivt, där sparade jag dom busspengarna, krogpengarna "karusell pengarna" och langospengarna!
Spara spara till Irlands resan!
Men framför allt jag slipper bakruset i morgon!!!!! =)
Tänk positivt =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0