De va den dagen det!

 
Jaha denna dagen började väl lagomt bra.
vaknar första gången 3.30, man har ju vantsig vid den tiden nu med valparna.
 
Trött, tröttare... totalt slut idag!
Irriterande dag... men tack och lov gick den fort!
 Får gärna bli helg med detsamma, så jag får träffa min vän Sofia!!! =)
Plus Jossan snacka om att hon ville hitta på nåt i helgen också vi får väl se, jag börjar bygga upp lite förväntnignar redan nu bara för att!
Tänkte jag ska frisera mig hos Johanna på fredagen också det kan nog bli nice!
Dags för sommar frilla i år igen =)
 
Ska strax åka ner på byn och hämta ut ett paket =)
Sen ska jag dr ut på en promenad/springrunda.
Springa av mig all besvikelse jag känt!
Lite fysisk träning fixar det mesta!
 
Får väl bli mat senare inge vidare hungrig, det har vart dåligt med hunger det senaste men det e väl för värmen.
Vattenmelon de funkar i alla lägen, ska bara köpa mig en först, får bli i samma veva som jag hämtar paketet.
Dvs snart!
 
yeye de va allt för i dag, må denna vecka gå fort!
För snart står Irlandsresan och knackar på dörrn =)=)=)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0