Hem ljuva hem!

 
Jahopp det var den Dublin resan.
Avklarad och av checkad i resväg, ett mycket trevligt ställe.
Dock inte lika billigt som England & Skottland.
Snarlikt Sveriges priser i så väl mat, dryck & shopping.
 
Men en del grejer kom man absolut undan med billigare.
 
 
Jag uppdaterar med bilder jag tagit med lilla kameran än så länge har inte orkat satt mig och kollat igenom systemkameran, närmre 1000bilder att kolla igenom..
 
Vi har haft det bra, druckit oförskämt mycket Guiness, ätit gott ute, vart på utflyklt, firat midsommar i en suverän bar med coctails/driknar.
Strosat stan runt, fotat och umgåtts =)
Sofia & jag =)
 
Nog om detta här kommer lite bilder.
(icke omgjorda, icke upprätade, utan inbördes ordning)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0