Oväntat på en onsdag!

 
 
Jo vars idag ska tant MiaPia ut på krogen mitt i veckan och det är jobb i mon!!!
Vad hände där?
Jo Anna & Jossan övertalade mig i bilen efter jobbet när jag skulle skjutsa Anna ner på stan...
Så nu sitter jag halvt redo att dra till Borlänge.
Först plocka upp Jossan också.
 
Men det blir lugnt i afton, för ska framför allt vara i tillstånd att framföra bilen till jobbet i mon, plus man ska orka med en hel arbetsdag!
Jajjemen så är det, men de ska vi fixa, ut och dansa en sväng i kväll, får se blir nog trevligt!
Dansa och klubbmusik e inte min "dans" men vad gör man inte?
Vill ju umgås med fina vänner såklart =)
Tjejkväll it is!!!!
 
Nu ska tant kleta på lite spackel och sen bär det av!
Matlådan för morgondagen grejad också, det går bra nu!!! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0