pack, tvätt, musik & vin.

 
Packar för Dublinresan, viker rena kläder som ska i garderoben, lyssnar på The Sounds & dricker vin.
Life is great!
Inte nervös än heller, De kommer i mon =)
Mats e snäll och ska köra mig till tåget i Falun.
Så åka tåg till Arlanda blir det.
 
Synd Perra jobba annars skule han skjutsat till Arlanda...
Så inga avskedspussar på flygplatsen denna gången...
 
Men ses ju när jag kommer hem igen =)
 
jaja i brist på sysselsättning igår så kom jag på idén att töja hålen i öronen så starta med ena...
Vill kunna använda min 20mm plugg jag köpte för flera år sen som inte kommit till användning än.
Få se då om min spiral töjjring i örat är tillräckligt för att kunna få i 20mm´arn.
 
Vi får se =)
Nu vidare med vika, packa =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0