Jag vill ha fredag idag! =)

 
Ja fredagen närmar sig sakta men säkert, kommer bli en grym helg, jag känner det på mig!!! =)
På torsdag ska Perra & jag försöka oss på att göra våran alldeles egna hemmagjorda smörgåstårta, vi får väl se hur det går men det ska nog gå bra hoppas jag =)
 
På tal om  inget speciellt.....men Ögonbryn...
jag får alltid olika form varje gång jag nopprar, denna gången blev jag ganska nöjd faktiskt, men målar ju i dom ganska hårt också, men dom känns nice!
Vet inte varför men blivit så jäkla fixerad vid att mina bryn ska va så nära perfekta som möjligt haha!
 
 
Rota lite lite i garderoben nyss, hitta på mina super snygga skoletter med nitklack!!
Totally my style! =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0