Life is good!

((( Fotobloggen uppdaterad))) http://miapiasfoto.blogg.se
 
 
 
Suverän dag, blev Ullared en sväng, 1200kr fattigare hur det nu gick till??!!!
Fattar inte hur jag kom upp i den summan faktiskt...
Nu återstår väl 1000lapp för resten av månaden, det blir intressant hur man ska klara det.
Jaja hur som haver livet e härligt ändå=).
 
Nyss ätit älgkalv filé, rödvinsås, pommes, "grillade" sparrisar med Västerbotten ost salt & peppar på, fantastiskt!
Mycket gott, ett glas rött till och måltiden va fulländad =)
Nu sitter jag med en slatt rött och inväntar bastu!
 
Hade tänkt jag skulle kämpa mig upp i sadeln igen i dag, men det får bli morgon dagens projekt =)
Denna dagen börjar ju närma sig sitt slut...
 
I mon e det en ny dag =)
 
 
Super nöjd med denna fredag, riktigt skön!
Som sagt livet är kanon!!!
Jag njuter varje minut här hem-hemma hos familjen =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0