Förkylning ge upp!!!

 
Jaha hela helgen har man snörvlat, haft muskel värk i nacken såklart och tack vare det huvudvärk också...
Så vart jätte lugn helg.
har kurerat mig i alla fall.
Hoppas förkylningen släpper snart, kunde ju inte fota A med gravid mage, för vill ju inte föra denna dryga förkylning vidare...
Jag hoppas min förkylning ger med sig snart, för det börjar bli aningen påfrestande då man inte finner någon ork till någonting...
I mon blir det jobb i alla fall, så länge man inte har feber så går de bra att jobba.
Jag håller till och med tummarna för övertid =)
 
Har ju hållit ögonen på Hemnet.se en del nu.
Var ju ett hus jag fann intressant som tyvärr eventuellt var på G att säljas.
Men den låg ute i går igen, så antar det inte blivit någon affär. ville ju gärna kollat huset inuti, nu kanske jag får chans att kika???
Mäklarn skulle höra av sig om de inte blev affär med de eventuella köparna.
Så får se om han hinner ringa mig i mon eller jag hinner före =)
Spännande =)
Riktigt sugen på att kika som sagt =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0