Suverän fredag =)

 
 
Sitter och mailar A om olika förslag för gravid fotograferingen....blir kanske inte fota i helgen, är dunder förkyld.
Illa illa.
Vill inte smitta ner mina fina gravida vän =)
 
 
Annars så har jag faktiskt gjort min sista kraftansträngning för idag...
Jag lagade en fin romantisk middag för två =)
 
Biff, stekt sparris, hemma gjorda/friterade pommes och sås till det =)
Mysfaktor!!!
Nu dricker jag lite vin och bloggar lite.
 
I helgen ska jag vila....vila vila...
Jag ska bli pigg och kry till måndag, då tusan ska de förhoppningsvis jobbas över. =)
 
Har föresten börjat fundera över fine art bilder, det intresserar mig med ljus & kontraster =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0