En av de riktigt bra dagarna?

 
Jo vars kvällen har känts suverän, pratat om renovering till våren, lagat högrevs chili som blev himmelsk!!!
Åts med potatis mos till!
Super!
Ännu en kandidat till halvborta hos mig =)
 
Ska träffa Sofia i dag också =)
En öl eller så ute på krogen, för mina pengar jag fick av JOssan som betalning för skjutsen =)
 
Och Perra och jag har de super bra och allt känns bara så fruktansvärt bra =)
jag e jätte glad.
Var dock aningen bitter förut när Perra elda och de rök in som tusan från spisen för draget va kass, vädrat hela dagen.
Men i efterhand skrattar vi väl lite åt det, så kan det gå =)
 
Nä jag vet inte men det känns som att livet kommer ordna upp sig på riktigt.
Sen att tattoon ligger nära i tiden gör ju saken ännu bättre, jag bara älskar att ha saker att se fram emot =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0