Helgen= sjuk.

 
Fredagen var det ju halvborta hos mig, super trevligt.
Lördagen några öl med Sofia (yeah right)...
Sofia mötte på två bekanta och vad hände?
 
Vi hakade på dom till Marianns och där bjöd snubbarna på dricka resten av kvällen, vilket resultera i buggande med 35(plussare).
Och en massa shottar, blev alltså en helkväll.
Och gratis de smakar minsann gött!!
 
Att gå ut och härja hjälpte inte förkylningen i alla fall, för i går kväll låg jag med feber och var allmänt yr.
Så varit hemma idag då jag inte sovit bra alls i natt, plus vill ju inte dra och jobba med feber och man e helt slut.
 
Blir hemma i mon också så jag får vila upp mig ordentligt.
Ingen feber ikväll i vart fall vad jag vet...
Så hoppas verkligen man kan ta sig till jobbet på onsdag =)
 
Gillar inte att va sjuk..
Men de blir bättre =)
 
 
Ska bli pigg och kry till fredag för då e det dags för att sitta under nålen igen =)
Ska bli så awsome!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0