Mys vecka =)

 
 
Fått sova brevid min andra hälft hela veckan, då han jobbat i Enviken denna veckan =)
Så mysigt att ha älsklingen hemma hela veckan =)
Någon att ära middag ihop med, någon att mysa i soffan med & någon att sova jämte =)
 
Super mys!
Annars så har det vart en bra vecka på jobbet också, en snabb vecka=)
Idag var...jag Sandra & Jossan ledig.
Skulle testa lyckan under Ikea öppningen i Borlänge.
var där 5.30. vi skulle se om vi var blad dom 50 första som hade chansen att vinna en sittmöbel =)
Men tyvärr inte, så 7.30 drag jag och Jossan till Mc Donalds och handlade frukost, orkade inte stå där i kön och frysa när vi inte kom med i tävlingen  (50 första fick chans att vinna en sitt möbel i en sitt tävling).
 
Sandra och hennes kille Hannes stannade kvar.
Hände en del intriger i kön innan vi stack, både intressant, fruktansvärt onödigt och elakt.
 
Att en 45-50+ kvinna kan stå och säga sånt, usch vidrig människa....
Säkerligen alkoholiserad med tanke på att de bara stank gammal fylla framför oss.
 
En vuxen människa beter sig inte så tycker jag... jisses, var riktigt förbannad där ett tag...
 
 
9.35 var vi tillbaka och 10 släppte dom in i nybyggda varuhuset i Borlänge.
Riktigt kul.
Handlade lite smått och gott sen bar det hem igen.
 
Ikväll blir det middag Med Perra, Sofia & Sebbe =)
Ska bli riktigt mysigt =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0